13 תשובות
תיכנסי לצ'אט תכתבי ואז תלחצי על שלח
פשוט תרשמי כזה
"היי ממצב"
אנונימית
את להגיב לסטורי או לשלוח הודעה מביכה כאילו שרצית לשלוח למישהו אחר אבל "בטעות שלחת לו"
פשוט היי מה איתך / מה קורה יעשה את העבודה אם הוא מעוניין בך
שואל השאלה:
לא מצליחה וואי אני תקועה
אנונימית
אויש נו באמת פשוט שלחי משהו חיים פעם אחת
אנונימי
פשוט תתנתקי תלחצי שלח ותסגרי את הטלפון
את המפסידה היחידה וזה רק הודעה תזכרי אף אחד לא קורא מחשבות חוץ ממני
תכתבי מה שבאלך תפסיקי לתת לראש שלך להגביל אותך כי זה מוציא אותך ככה וככה פשוט תהיי אותנטית מה שאת רוצה תגידי ולגבי הבטן תשתי משהו חם או משהו
כמה זמן לא דיברתם?
שואל השאלה:
יום אחד
אנונימית
מה את שומרת אצלך בבטן?
נשמח שתרחיבי מה מונע ממך ממה את חוששת

תכתבי מה שעולה לך בראש בלי להתנצל או לחשוב על כל מילה פשוט תהיי את❤
ותכתבי מה שיושב לך בלב בלי לסחוב את זה עלייך
שואל השאלה:
פשוט מפחדת לצאת נואשת ורודפת
אנונימית
התחברות ל