4 תשובות
להבין שמה אנשים אומרים לא אמור להיות עד כדי כך פוגע ובאופן כללי לא אמור להפריע לך
זה בסדר להיות רגישה אבל גם למתן את זה .
לאנשים תמיד יהיה מה לומר ,
לא משנה מה תעשי ,
את צריכה להתנהל לפי עצמך .
אנשים יכולים לחשוב עלייך כל כך הרבה לטוב ולרע , אבל הכי חשוב מה שאת חושבת על עצמך .
לאנשים תמיד יהיה מה לומר ,
לא משנה מה תעשי ,
את צריכה להתנהל לפי עצמך .
אנשים יכולים לחשוב עלייך כל כך הרבה לטוב ולרע , אבל הכי חשוב מה שאת חושבת על עצמך .
להפנים את העובדה שאנשים ממש לא רואים את מה שהם אומרים כמוך
נגיד והיא זרקה מילה צינית יכול להיות ש1\100000 היא חשבה על זה או שהיא ממש לא היתה רצינית והיא זרקה את זה הכי כאילו כלום מבינה?
תלמדי לקחת את הדברים שנוגעים גם רק כלפייך לא לדברים שקשורים אלייך
וערך עצמי!!!! תטפחי אותו!!!
את הכישרונות,יכולות,ידיעות,תחומי חוזק והשלמה עם מי שאת לא..
לאב יוו הצלחות גירלי את מושלמת אחות
נגיד והיא זרקה מילה צינית יכול להיות ש1\100000 היא חשבה על זה או שהיא ממש לא היתה רצינית והיא זרקה את זה הכי כאילו כלום מבינה?
תלמדי לקחת את הדברים שנוגעים גם רק כלפייך לא לדברים שקשורים אלייך
וערך עצמי!!!! תטפחי אותו!!!
את הכישרונות,יכולות,ידיעות,תחומי חוזק והשלמה עם מי שאת לא..
לאב יוו הצלחות גירלי את מושלמת אחות
לתת לעצמך לחוות דברים מבלי להכריח את עצצך להרגיש אחרת. איך לך שליטה ברגש שלך ואין לך שליטה בזה שאת מרגישה דברים בעוצמות, אבל את יכולה ללמד את עצמך איך להתמודד עם רגשות חזקים ועם הרגישות שלך וככה לחיות עם זה בשלווה ולנצל את זה לטןבה
באותו הנושא: