7 תשובות
כי הוא ילד. והוא התקדם הלאה.
כן, הגיוני..
{;
כנראה עשה זאת כי הוא לא אדם עם שליטה עצמית או עם אופי חזק במיוחד, מה שבטוח הוא שזה לא אשמתך, שזה ממש לא הגיוני (זה עובר על הכלל היחיד של "אל תפגע באחרים") ושעצוב שהיית צריכה לעבור את זה.
מסכנה הבת זוג החדשה
את לפחות סיימת איתו, והיא עכשיו לא יודעת למה היא נכנסה
אנונימי
הוא ילד קטן, זה הגיוני כי העולם מלא באנשים כמוהו
כי הוא ילד
מסכנה הבת זוג שלו לפחות את ניצלת ממישהו כמוהו
התחברות ל