התחברות הרשמה

איך הנגינה שלי?

https://voca.ro/1Np7FLJZVz00
תתעלמו מהמשפחה שלי שצועקת ברקע, מה דעתכם? אשמח ממש לחוות דעת זו מנגינה שאני כתבתי
26 ביוני 2026, 13:13
פסנתר    
5 תשובות
יפה
ו
ונוס בתמוז
אחלה
.
.Gojo satoru
יפה ומרגש
אליאב
פצצה
א
אין עלי בעולם
שואל השאלה:
תודה רבה!
T
Triple J
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה דעתכם על כלי הנגינה שלי???
מה הכלי הנגינה המועדף עליכם?
תנו לי מנגינות/שירים ללמוד בפסנתר (: (לומד 4.5 שנים,כל שיר/מנגינה ועדיף מנגינה)
מה כלי הנגינה הכי יפה שאתם מכירים?
אז מה אתם חושבים על הנגינה שלי בגיטרה?
איך לפתח את הנגינה שלי בגיטרה?
איזה כלי נגינה נחשב הכי קל לנגינה?
היי, מה דעתכם על הנגינה שלי?
מה דעתכם על הנגינה???
איך קוראים לכלי הנגינה שמנגן ב-2 דקות ו-6 שניות - 2:06
למביני הנגינה והמוזיקה מביננו