13 תשובות
תלוי בת כמה את
שואל השאלה:
19
אנונימית
אז תצטלמי.
תעשי על המצב הירוק הזה באינסטגרם
זה בסדר גמור מוסרית, פשוט תזכרי שהרשת מלאה באנשים מאוד בעייתים, על כל המשתמע מכך, ושבגילאים נמוכים יותר סביר שזה עלול להיות מסוכן יותר.
שואל השאלה:
אני בת 19 תכף 20
ומה זה המצב ירוק באינסטגרם?
אנונימית
אז בטח תעשי את זה חופשי
תעשי חופשי ,
19 זה הגיל המושלם
זה בסדר
כאילו close friends
את יכולה אני ספציפית לא אוהב דברים כאלה
כן יאללה עופי על עצמך, גם מה רע בעוד כמה אלפי עוקבים
סבבה תהני
שואל השאלה:
מזתומרת לא אוהב?
אנונימית
התחברות ל