8 תשובות
דת יותר יפה מהיהדות האורתודקוסית הקנאית
מה זה הדת הזו?
לא אוהבת שום דת אז לא מתה עליה.
שואל השאלה:
^^^ אני סתם נורא התחברתי לכך שהיא דוגלת בשיוון בין שני המינים, מאמינה בכך שאנחנו צריכים לעזור לאחרים, במיוחד למי שצריך וכו', וגם ממה שהבנתי היא לא נגד הלהטבים שזה גם מדהים בעיניי
וגם מרגישה פחות נרקיסיסטית מרוב הדתות שדורשות מאיתנו לעשות המון למען אלוהים
^^^ אני סתם נורא התחברתי לכך שהיא דוגלת בשיוון בין שני המינים, מאמינה בכך שאנחנו צריכים לעזור לאחרים, במיוחד למי שצריך וכו', וגם ממה שהבנתי היא לא נגד הלהטבים שזה גם מדהים בעיניי
וגם מרגישה פחות נרקיסיסטית מרוב הדתות שדורשות מאיתנו לעשות המון למען אלוהים
אנונימית
דת מעניינת.
אני לא אתאיסט אבל אחלה דת
אבל סתם שתדעי רוב הדתות הפגאניות המודרניות דוגלות בערכים שציינת, לא רק הם
אבל סתם שתדעי רוב הדתות הפגאניות המודרניות דוגלות בערכים שציינת, לא רק הם
קל להמציא דת יפה והרבה יתחברו לזה רק השאלה מה יהיה בהמשך ראה מה היה עם הקומוניזם ואיך זה התנפץ בכורח המציאות ,אבל להבנה יש הבדל בין דת למה שאת אומרת. דת זה משהו שלא אני או את המצאנו (גם דתות אחרות כמו נצרות איסלאם הטענה הגיע מנביא שדיבר עם אלוקים וכדו ) אלא אלוקים .הייתי מגדיר את זה יותר כמו כת /תנועה וכו (ואין לי בעייה אם הגדרות של כת )
^כת זה לא "דת שלא מוצאת חן בעיניי"
לכת חייבות להיות תכונות של התעללות
זה לא כת
לכת חייבות להיות תכונות של התעללות
זה לא כת
באותו הנושא: