8 תשובות
יכול להיות שהכרטיס לא עבר
האשראי שלך דיירקט או כרטיס רגיל? אם זה כרטיס רגיל, זה לא אמור לרדת מהעוש, זה יורד במועד החיוב
אמור לרדת במועד החיוב החודשי.
זה בהמשך כנראה באג או משהו
שואל השאלה:
אהה הבנתי תודה חחח
אנונימית
זה בדילאי לפעמים
לא תמיד רואים מיד
אם זה כרטיס רגיל זה ירד לך במועד החיוב אם זה דיירקט זה באותו רגע ולפעמיים זה גם עושה בעיות
התחברות ל