6 תשובות
בכללי בזוגיות עם שניהם יותר לאמא
הייתי בקשר יותר טוב עם אמא שלה
אין לה אבא אז עם אמא אני מניח
אמא
עם שניהם אבל יש לי יותר שיחות עם אמא שלו
התחברות ל