התחברות הרשמה

אתם חושבים שיחזירו שוב את החוק שאפשר עד 130 דולר בלי לשלם מכס??

26 ביוני 2026, 13:49
מכסקניות ברשתהזמנותיבואמשלוחים    
3 תשובות
לא חושבת אבל הלוואי
ס
סיקס סבן
לא
ק
קוביית קרח
לא
S
SilentNote
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אתם חושבים שאפשר לתבוע את החנות "הכל בדולר" שבסנטר כי לא באמת הכל שם בדולר?
אתם חושבים שיחזירו את הסגר?
אתם חושבים שיחזירו את מוגובי?
מתי אתם חושבים שיחזירו את הקוסמטיקאיות?
מה אתם חושבים שיחזירו קודם תיכונים או קניון?
אתם חושבים שיחזירו את לוקי לסרטים ?
אתם חושבים שיחזירו את ההגבלות? יסגרו את המועדונים?
אתם חושבים שיחזירו את הטיסות ליוון וקפריסין באוגוסט?
אתם חושבים שיחזירו את הטיסות עד החופש הגדול?
אתם חושבים שיחזירו תלמידי תיכון במאי?
אתם חושבים שיחזירו אותנו ללימודים לפני חופש פסח?