18 תשובות
כן
ברור שכן.
כן
כן
כם
כן
כן מה אני מעריצה
שואל השאלה:
אני נגיד סיימתי תיכון ויש אנשים מהשכבה שהיו איתי בתיכון שלא עוקבים אחרי יש כאלו שלא הייתי בכלל בקשר ויש כאלו שהייתי בקשר אבל היום לא בקשר כלל ומתלבטת אם להוריד להם
אני נגיד סיימתי תיכון ויש אנשים מהשכבה שהיו איתי בתיכון שלא עוקבים אחרי יש כאלו שלא הייתי בכלל בקשר ויש כאלו שהייתי בקשר אבל היום לא בקשר כלל ומתלבטת אם להוריד להם
אנונימית
כן
כן תעשי מה שבא לך זה לא כזה עמוק
נאא
לדעתי תורידי אין לך מה לעקוב אחריהם
כן, הורידו לי כמה אז הורדתי בחזרה, אם יש אנשים שאת לא באמת איתם בקשר, את יכולה להוריד עוקב, אם זה סתם מכרים שפעם היית מדברת איתם אז זה לפי שיקול דעתך
חד משמעית כן
בטחח
כן אבל תכלס זה לא באמת כזה משנה סהכ עוקב