2 תשובות
הולכים להפיל עלייך את כל העבודה הקשה במיוחד אם את בסגירה אז תתכונני לזה ותהיי נחמדה ואל תפחדי לשאול שאלות
אין ממש טיפים חשובים אבל יש לי כמה המלצות פשוט לא להתאייש מהר כי המשמרת הראשונה תמיד נראת ממש ממש קשה ואז רוצים להתפטר אז אם תרגישי ככה המלצה שלי אל תעשי את זה משמרת שניה כבר מתרגלים והכסף שווה את זה, מההתחלה שאת מתחילה להוציא מנות תמיד להסתכל על המנות לראות מה יש בהן ככה זוכרים הכי טוב את המרכיבים וככה לומדים תפריט ואל תלחצי אם לוקח לך זמן להוציא דברים בעיקר שתיה רוב הלקוחות חמודים ומתחשבים ואפילו שאת באה להניח להם על השולחן חלקם מציעים עזרה קיצר זהו את תיהי משמרת ראשונה ואם יש לך אופציה שזאת תיהיה משמרת קצרה של שלוש שעות כזה אז תעשי את זה ככה זה פחות מעייף על ההתחלה.
אנונימית
התחברות ל