2 תשובות
קודם את הרעות כדי לסיים עם טעם טוב
חדשות רעות.
כי לפחות התחושה הרעה והמתח ירדו ואני מכונה לקבל את החדשות הטובות.
כי לפחות התחושה הרעה והמתח ירדו ואני מכונה לקבל את החדשות הטובות.
באותו הנושא: