7 תשובות
להבין שיש למעלה מי שמכוון את האנשים הנכונים שיישארו
אנונימית
תנסה לזכור שגם אם זה קשה אחרי השחרור כל אחד הולך בדרך שלו ולא תמיד מצליחים לשמור על קשר כמו פעם
אם חשוב לך הקשר איתו אתה יכול לדבר איתו ולהגיד שאתה רוצה להמשיך לשמור על קשר גם אחרי השחרור ואפילו להיפגש מדי פעם
בסופו של דבר תמיד אפשר להכיר אנשים חדשים בלי שזה יפחית מהערך של הקשרים שהיו לך
אם חשוב לך הקשר איתו אתה יכול לדבר איתו ולהגיד שאתה רוצה להמשיך לשמור על קשר גם אחרי השחרור ואפילו להיפגש מדי פעם
בסופו של דבר תמיד אפשר להכיר אנשים חדשים בלי שזה יפחית מהערך של הקשרים שהיו לך
שואל השאלה:
^ נכון, ואני מתחבר לאנשים די בקלות אבל מעטים האנשים שהחיבור איתם ממש מרגיש טבעי ואיתו זה היה טבעי ישר ובגלל זה לא באלי לפספס אותו.
אנחנו גרים ממש רחוק וגם אם היינו קרובים לא יודע כמה זה היה נשמר כי זה באמת תלוי ממש בו. הוא יודע ליזום כשהוא רוצה זה אני יודע.. אני אגיד לו בכל מקרה
^ נכון, ואני מתחבר לאנשים די בקלות אבל מעטים האנשים שהחיבור איתם ממש מרגיש טבעי ואיתו זה היה טבעי ישר ובגלל זה לא באלי לפספס אותו.
אנחנו גרים ממש רחוק וגם אם היינו קרובים לא יודע כמה זה היה נשמר כי זה באמת תלוי ממש בו. הוא יודע ליזום כשהוא רוצה זה אני יודע.. אני אגיד לו בכל מקרה
אנונימי
כן זה באמת קורה וזה לא פשוט
פתאום יוצא ממסגרת שהיית רגיל אליה ולפעמים בגלל זה מרגישים לבד או שאין את אותם חברים שהיו פעם
אבל עם הזמן מכירים אנשים חדשים בונים קשרים חדשים ותמצא את המקום שלך
אני בטוחה שאתה גם מודע לזה ושתדע להסתדר
וכן כדאי שתגיד לו אין לך מה להפסיד לפעמים גם הצד השני רוצה לשמור על קשר ופשוט לא אומר את זה
בהצלחה אלוף
פתאום יוצא ממסגרת שהיית רגיל אליה ולפעמים בגלל זה מרגישים לבד או שאין את אותם חברים שהיו פעם
אבל עם הזמן מכירים אנשים חדשים בונים קשרים חדשים ותמצא את המקום שלך
אני בטוחה שאתה גם מודע לזה ושתדע להסתדר
וכן כדאי שתגיד לו אין לך מה להפסיד לפעמים גם הצד השני רוצה לשמור על קשר ופשוט לא אומר את זה
בהצלחה אלוף
שואל השאלה:
אני אגיד לו צודקת. זה לא מביך אבל להגיד את זה?
אני אגיד לו צודקת. זה לא מביך אבל להגיד את זה?
אנונימי
לאא איזה בכלל להפך זה דווקא מוערך ומעיד שהוא באמת חשוב לך
שמע אחוי זה קורה יש מלא מעגלים חברתיים
זה הסיבה שאי אוהב את אינסטגרם אני יכול לצפות בסטורי של חבר מהעבר שלא דיברתי איתו איזה חצי שנה ו"מה קורה אחשלי?" וזהו אחי וכמה שאפשר כן שמור על קשר
זה הסיבה שאי אוהב את אינסטגרם אני יכול לצפות בסטורי של חבר מהעבר שלא דיברתי איתו איזה חצי שנה ו"מה קורה אחשלי?" וזהו אחי וכמה שאפשר כן שמור על קשר