10 תשובות
נתון שיפור
7/10
לא באלי לצאת בן אדם רע אבל 5 מתוך 10 מצטער '_'
אנונימי
שואל השאלה:
לא נורא העיקר שאני אהבתי^
חמוד אבל לא כזה אהבתי
אבל לגמרי יש פוטנציאל
ממליץ לעבוד קצת על אנטומיה ועל התווי פנים
ואולי קצת על ההצללות
יצא ממש אחלה
יש שיפור אבל אף אחד לא מתחיל מטורף
שואל השאלה:
אני מציירת ארבע שנים והצללות יצאו לדעתי גרועות כי זה עם מקל טישטוש ואני רגילה להשתמש עם מקלות אוזניים^
אממ מגניב
אני בדרך כלל עושה עם היידים וזה יוצא יוצא משמעותי
מקלות אוזניים לא עושים משהו באמת משמעותי עם לא עושים ממש חזק או חורשים על זה
אבל ההצללות יצאו יחסית סבירות
4 שנים מכובד, גם אני
שואל השאלה:
וואי עם הידיים זה מגעיל אותי ,טוב לפעמים יוצא טוב ולפעמים יוצא לי רע הציורים העיקר שאני מרוצה
5/10 זה חמוד אבל לא דומה
אנונימית
^^ דווקא זה ממש טוב לעשות עם היידים
לא יצא לך רע, יצא לך ממש חמוד
התחברות ל