11 תשובות
כי זה כביכול גם לא נראה טעים
כי זה נראה מגעיל
כי זה לא נראה להם טעים
אני לא צריך לנסות לקפוץ להר געש כדי לא להבין שזה לא כיף
ואני לא צריך לאכול חזיר כדי להבין שזה איכסה
ואני לא צריך לאכול חזיר כדי להבין שזה איכסה
ניסיון להתגבר על fomo
זה נובע מבורות בעיקר
אנונימי
זה כמו עגבניות, לא ניסיתי אבל זה לא טעים
אישית פירות ים וחרקים דוחים אותי
חזיר אולי הייתי אוכלת אם לא הייתי שומרת כשרות אבל גם זה כאילו זה מאוד שומני וגם הם מתגלגלים כל היום ברפש
חזיר אולי הייתי אוכלת אם לא הייתי שומרת כשרות אבל גם זה כאילו זה מאוד שומני וגם הם מתגלגלים כל היום ברפש
כי הם רוצים צומי
דתיים אוהבים להוריד ממי שלא באמונות שלהם
כי הם מרגישים מותקפים על זה שיש אנשים עם אורח חיים שונה מהם והם מנסים להראות שהאורח חיים הזה הוא כביכול "לא בסדר" או "נחות"
זה בסדר לא לרצות לאכול אוכל לא כשר, זה בסדר לשמור כשרות, זה לא בסדר לבוא לאנשים זרים באינטרנט ולנסות לכפות את זה עליהם
אני ליטרלי לא יהודי וקיבלתי תגובות כאלה
זה בסדר לא לרצות לאכול אוכל לא כשר, זה בסדר לשמור כשרות, זה לא בסדר לבוא לאנשים זרים באינטרנט ולנסות לכפות את זה עליהם
אני ליטרלי לא יהודי וקיבלתי תגובות כאלה