21 תשובות
ממש לא.
לא הייתי חוזר בתשובה בשביל בחורה
דבר כזה עושים כי רוצים ומרגישים
ולא בשביל בחורה וגם אתה רק בן 17 יש עוד חיים שלמים לפנייך תשנה את כל החיים שלך בשביל בחורה אחת שאתה אפילו לא יודע מה היא מרגישה כלפיך ואם זה בכלל אפשרי
לא.
זה לא אורח חיים שמתאים לי.
לא שווה לשנות את החיים שלך כל כך בשביל מישהי.
לא, זה נטו בחירתך, אם אתה מוכן להתפשר ולעשות את הצד הזה, לך על זה, אבל אם החלטת מלכתחילה לצאת בשאלה מסיבות מסויימות, לא הייתי מתעלם מהסיבה שעשית את זה
לגמרי לא. או שנלמד לחיות ביחד או שזה אבוד.

גם אין בזה הגיון. איך אפשר פתאום להתחיל להאמין באלוהים בכוח? אין דרך לבצע את זה.
אהבה מנצחת הכל
אתה צריך לחזור בתשובה מרצון
אם מישהו שאני מכירה והיה שומר שבת איתי ובשבילי הייתי מעריכה את זה ברמות וזה מעלה
^^בדיוק. בלי שצריך לשנות כלום.
שואל השאלה:
אני לא אומר עכשיו ללכת full on חרדי, זה בסופו של דבר רק לשמור שבת ולהניח תפילין מידי פעם
אנונימי
לא, לומדים לחיות ביחד, לא חוזרים בתשובה או בשאלה בגלל דברים כאלה, הבנאדם בעצמו צריך להגיע למסקנות לשינוי עורך חייו.
אנונימי
^^לדעתי אין הגיון לעשות את זה בלי שמאמינים בקיום השם
אהבה מנצחת הכל זה שקר
אהבה לא מנצחת הכל אנחנו חיים במציאות ולא בסרט דיסני חברים
יש פערים שלפעמים אי אפשר לגשר אליהם ואין מה לעשות
יש גם אהבה נכזבת בעולם הזה
^הכוונה זה שאם משהו יכול להצליח פה זה להישען על האהבה ודרך זה להתקדם קדימה - ולא על שינויים קוסמטיים חיצוניים כמו חזרה בתשובה וכו.
שואל השאלה:
^^^תאמין לי אחרי שראיתי אותה שלשום אני דיי בטוח שהשם יצר את הדבר הזה
אנונימי
^זה כי אתה מאמין בו אח שלי יקר :)
אהבתי אבל את התיאור
אהבה אכן מנצחת הכל, אבל עבור שינויים גדולים בחיים זה לא תמיד אפשרי אם הבנאדם השני לא מתחשב בך גם כן, ובכללי בשינויים גדולים בחיים הכל נעשה לעת לאט לאט , שינויים גדולים לא קורים תוך רגע
אנונימי
אפשר להאמין באלוקים ולהיות סתם חילוני בלי להאמין בדת כלשהי, לא חייב בשביל להאמין באלוקים להיות דתי.
אנונימי
חייב לציין שקיים סיכוי לא מבוטל שהיא תעדיף אפילו לצאת עם מישהו חילוני אך מאמין מאשר עם דתי בפועל אבל אפיקורוס שחושב שהאמונה אינה נכונה. לכן לדעתי תצטרך לדבר איתה קודם ולראות איך הולך לפני שאתה מנסה לשנות משהו ובאיזו מידה.
^^ זו תעוזה די גדולה להאמין בקב"ה ולא ללכת לפי דרכו. אומץ.
8 דקות
בזה אני מסכים איתך אם היא תרצה אותו היא צריכה לקבל אותו כמו שהוא ולא עם שינויים כאלה ואחרים כדי שהיא תחבב אותו יותר

שואל השאלה אני אישית מראייה שלי חושב שעדיף לוותר על זה אתה יחסית תקועה עליה כבר כמה שנים כמו שאתה אומר ואין באמת משהו שמתקדם ואתה בעצמך אומר שכנראה אין פב עתיד בגלל הפערים בניכם
אז עדיף לך להתעסק בהווה ובמי שכן נוכח ועם מי שכן יש לך אופציה אמיתית להתחיל משהו אמיתי
בלי תנאים או שינויים
לא הייתי קורה לזה אומץ, אדם לא רוצה להאמין שכל המגבלות שיש בדת הן מגיעות מאלוקים, או שהוא פשוט לא מאמין לזה שזה קשור לאלוקים.
אף אדם אינו מוכר לכל אחד מאיתנו שאלוקים ברא אותו בכוונה בשביל שייצג אותו כאן בעולם ויגיד בשם אלוקים כל מה שמותר וכל מה שאסור.
לכן כל אחד קובע מה מותר ומה אסור בפני עצמו בלי להתחשב בדת כלשהי ואפילו עם אמונה שהדת הומצאה על ידי אנשים אחרים אך במקביל להאמין באלוקים שהוא קיים
אנונימי
התחברות ל