11 תשובות
חייב לשים
כן לא כל כך בא לי כלא את יודעת
חייב לשים ושמים עד תקופת המלווה
משתדלת לא לשכוח לפעמים יוצא שאני שמה לב באמצע נהיגה שהוא לא במקום ועוצרת לסדר. חשוב להקפיד על זה אחרת זה קנס.
כן
לא רוצה שישללו לי את הרישיון תודה
וצריך לשנתיים
שואל השאלה:
שלט נהג חדש לא צריך לשים שנתיים?^^^
אנונימית
אחותי הרגע קיבלה רשיון
היא שמה לשבועיים וזהו
אבל לא שוללים רשיון על זה המקסימום שיביאו לך זה דוח
בטח חייב, זה ממש קנס מיותר...
שמתי שנתיים וכשהיה צריך להוריד כבר שכחתי שזה שם בכלל, וגם בכללי זה טוב ואנשים לפעמים יותר סבלניים אליך (או הפוך תמיד יש משוגעים)
יש אוטו אחד שאין לי אז אין לי מה לעשות כשאין לי את האוטו השני בשביל להעביר את השלט שיש באוטו השני
אז יוצא לפעמים שאני נוהגת בלי
בדרך כלל מקפידה
(נוסעת על המוכוניות של ההורים)
אנונימית
כן אבל זה לא אוטו שלה זה אוטו של ההורים וזה כל פעם לשים את השלט וכשהם נוסעים אז הם צריכים להוריד ובסוף נמאס
אחי אף אחד לא ישים אותךב כלא בגלל זה אני מתת