9 תשובות
גיל 20 מכירים חברים לחיים
אם לא בצבא אז כנראה היה קשה לך בצבא
בעיקר בצבא ואם יש לך חברי ילדות שהמשיכו איתך עד התיכון ועד אחרי הצבא, אפשר כבר להגדיר אותם כחברים לחיים
לדעתי בעיקר צבא אולי אחרי זה מהלימודים או טיולים שעושים ומכירים אנשים , זה די משתנה בין אדם לאדם
16 בעיניי
את יכולה להכיר חברים לחיים בגיל 3. צריך לדעת איך לשמור על קשר גם מרחוק
כל החיים אפשר. לדעתי זה הכי קל להשיג ולמצוא חברים ככל שאתה צעיר יותר.
שואל השאלה:
^^זה לא עניין של לשמור קשר, אנחנו כבר אנשים שונים מאז שהכרנו, כל אחד יזרום לנטיב אחר, אין לנו יותר מכנה משותף, וזה קצת מםחיד
אנונימית
בצבא
בטח שלא בבית ספר
התחברות ל