34 תשובות
כן ,בטח.
לא לשלוח אחותי
זה ממש עצוב אני יודעת שאת ממש רוצה להיות שם בשבילה
אבל לא. יש גבול
שימי את עצמך לפני אחרים
כןכן
עדיף לך לא
הייתי מבקשת ממנה לצאת כי הייתי רוצה לראות מה איתה ולדבר איתה, לא בגלל שאני רוצה לצאת ואין לי עם מי חוץ ממנה
לא. היא נרקומנית. ועדיף לך להשאר לבד מלהסתובב איתה.
ומי שאומר לך פה כן לא יודע מה זה אדם נרקומן.
סביב אנשים כאלה
יש הילה מאוד חזקה של עצב.
אני מכירה אנשים כאלה מקרוב
לא כיף להיות בחברתם ומפגש איתם ממש מכביד.
מה שגם עדיף שתקיפי את עצמך באנשים עם ראש על הכתפיים.
וזה שאין לך עם מי להיות ואת לבד לא אומר שאת חייבת להיפגש איתה
שואל השאלה:
מאלפת כלבים
את צודקת נכון
אבל מצד שני אני מנסה להוציא אותה כזה כדי שלא תעשה שטויות והיא מצד אחר נעולה בראש שלה ומחפשת להסתובב ולשבת עם האנשים האלה שדוחפים לה שטויות לגוף ולי זה לא מתאים
אנונימית
איזה ווירד זה להתרחק מחברה טובה שלך כי היא נפלה לזה במקום להיות שם בשבילה, ואת עוד רוצה לצאת הערב אז בגלל שהיא האופציה היחידה שנותרה לך כרגע את שוקלת לשלוח לה הודעה, ppl be js existing
שואל השאלה:
כן אני גם מושפעת מאוד מאנרגיות האמת
אנונימית
צר לי אבל את לא תצליחי להוציא אותה מזה
רק איש מקצוע. זה לא התמכרות קטנה לאלכוהול או לוויד זה סמים קשים.
שואל השאלה:
ctrlaltdelete
היא ניסתה לשדל אותי ביחד איתה ליפול לסמים אז ממש סליחה שזה לא מתאים לי
תמיד הייתי שם בשבילה ונוסעת להציל אותה ממקומות ומאנשים שהייתה מסתובבת איתם
אבל שהיא זורקת עליי זין ומתעלמת אז כן אני אתרחק
אנונימית
אני אומרת לך בהכי כנה שלי, אדם שמשתמש ואדיש כשאת שואלת למצבו זה כבר בן אדם אבוד. זה רק טיפול מקצועי. את לא תצליחי לעזור לה. מניסיון אישי.
את לא בן אדם רע בגלל שהיא בחרה בדרך הלא נכונה ואין לך איך לעזור לה. להתרחק ממנה זה להציל את עצמך כי את לא יכולה לעזור לה..
אז גם אל תבקשי לצאת איתה רק כי אין לך מי, הרי את טוענת שאת מושפעת 'אנרגתית'
ואוו טוב שאת אומרת אחותי. לא להיפגש איתה ואפילו להתרחק.
שואל השאלה:
זה לא רק שאין לי עם מי
זה גם אם לא אצא איתה היום ולא אקח אותה למקום בילוי נורמטיבי
היא תלך לישיבות ותעשה סמים
אנונימית
"היא ניסתה לשדל אותי ביחד איתה ליפול לסמים אז ממש סליחה שזה לא מתאים לי
תמיד הייתי שם בשבילה ונוסעת להציל אותה ממקומות ומאנשים שהייתה מסתובבת איתם
אבל שהיא זורקת עליי זין ומתעלמת אז כן אני אתרחק" אבל זה בסדר כשאין לך עם מי לבלות ובא לך לצאת?
אנונימית
שואל השאלה:
מה ? לא הבנתי מה את רוצה
אנונימית
זה כבר לחלוטין שלה ! עם כל הצער שבדבר
את לא יחידת חילוץ. שימי את עצמך לפני אנשים
את ניסית לעזור כמה שיכולת את לא אמורה לקחת אותה תחת חסותך. מקווה שהיא תצא מזה בהקדם האפשרי
שואל השאלה:
הייתה תקופה שאשכרה לקחתי אותה תחת חסותי כי אמא שלה אמרה לי שהיא ובעלה הרימו ידיים ואין להם כבר מה לעשות איתה אז אני הייתי צריכה לבוא אליה לבית למרות שהייתה מסננת אותי וקובעת להפגש עם אותם סוחרים הייתי באה מנסה למשוך כמה שיותר זמן איתה כדי שהיא תשאר בבית ולא תצא איתם ומחכה עד שהיא נרדמת במיטה
אנונימית
מה לא הבנת? את אומרת שהיא נוראית אלייך ובאותה נשימה אומרת שאת רוצה לצאת איתה רק כי אין לך עם מי לצאת
זה אגואיסטי פשוט אל תיצאי איתה אם זה כזה סבל את סתם משתמשת בה לבילוי
אנונימית
זה ממש מוערך שעשית את זה ומזל שהתקופה הזאת נגמרה
שואל השאלה:
גברת אנונימית תקראי את כל התגובות לפני ותביני מה בדיוק אמרתי
אנונימית
אני לא מקטינה מהסבל שלך או אומרת שלא היית שם בשבילה או חברה טובה, אני רק אומרת שאם את כל כך סבלת איתה למה שתרצי לצאת איתה רק בשביל לספק את הגחמה שלך של לצאת בערב עם מישהי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאם אני לא אצא איתה היום היא תלך לישיבה ותעשה שם סמים
וכן היא היחידה שיש לי לצאת איתה ואין לי אף אחד אחר
מה לא בסדר פה ?
שאלתי אם לשלוח הודעה כי היא פשוט מתעלמת ולא ענתה לי מאתמול
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני פשוט לא אגיב לך יותר כי את מנסה כנראה להטריל
אנונימית
אנונימית
למה החלטת שכל המטרה של הבילוי זה "לספק את הגחמה שלה" ? אולי היא באמת מעדיפה לצאת איתה לבילוי מאשר שהבחורה השניה תצא עם אנשים שמזיקים לה?
הנחתי את זה כי היא כתבה בשאלה : "ובא לי לצאת קצת בערב ואין לי עם מי חוץ ממנה"
אבל אם זה כי היא רוצה לגרום לה לא ללכת למקום מסוכן זה כמובן מבורך
אפילו שזה כן ככל הנראה חסר תועלת כי ערב אחד לא יגרום לה להפסיק
אנונימית
אני חושבת שהיא הוסיפה סתם שאין לה עוד אנשים חוץ ממנה
לא חושבת שזה איזה פרט ממש גדול שצריך להתייחס אליו כמו שאת התייחסת
שואל השאלה:
נכון אבל זה עדיף מאשר ששוב היא תעשה שטויות
שתדעו שההורים שלי בכלל לא מסכימים לי להסתובב איתה
ואני עברתי איתה המון בשביל לנסות קצת לשפר את המצב שלה
ואני מנסה כמה שיותר להיות איתה ולצאת איתה שתתרגל ליציאות איתי ולא ליציאות מפוקפקות שמסכנות חיים
אנונימית
שואלת השאלה
מה שיקרה בסופו של דבר זה שהיא תרגיל אותך ליציאות שלה ולא את תרגילי אותה ליציאות איתך.
תתרחקי ממנה וזהו
עדיף לך שלא
אנונימית
התחברות ל