3 תשובות
בעיקרון כל דבר שתחפשי בגוגל התוצאה תהיה שכנראה יש לך סרטן או שאת הולכת למות. אני ממליצה לקחת בערבון מוגבל או לא לחפש בכלל
תקבעי תור לרופא עור, זה הכי טוב
היה ככה לדודה שלי וגילו לה סרטן תבדקי אתזה בדחיפות
אנונימי
לא להלחץ ובטח שלא לבדוק בגוגל
תקבעי תור לרופא עור הכל בסדר
התחברות ל