5 תשובות
לכי קודם כל לנוירולוגית. אם יש לך קבועה אז אליה או אליו. יגידו לך אם כדאי לעשות אבחון ויתנו לך לעשות אבחון בזול או בלי כסף, אני לא כלכך מבין בזה
שואל השאלה:
אין לי נוירולוגית קבועה, אפשר לקבוע תור לזה דרך רופא משפחה?
אנונימית
שואל השאלה:
ומה מבקשים
אנונימית
בכלל לדעתי כדאי להתחיל מרופא משפחה. וכו הפנייה לנוירולוג זה גם דרך הרופא משפחה. לי לא עשו אבחון.. רק בתור אדם בוגר (מאוד) התחלתי להתעסק בעניין של האוטיזם. בתור ילד לא נתנו לי שום מענה.
וואו בול אני
התחברות ל