11 תשובות
אני יצביע לנועם
לא אני.
אבל בגלל התמסכנוצ שלה אז הרבה אנשים מרחמים עליה
לא אני
לא אני
_M1
שואל השאלה:
למה שתצביעי לנועם??
ליטרלי למה לנעם.
עדיף לאלירן או רפאלה
לא אני
שואל השאלה:
שאלתי מי כן
אם אתם לא אז אל תענו
הכי טוב להצביע לאלירן
ויש לי חברה שמצביעה לה
נועם הכי צריך את הכסף
כל השאר יעשו קמפיינים ורפאלה עשירה לא צריכה את זה
אנונימי
התחברות ל