11 תשובות
אני יצביע לנועם
לא אני.
אבל בגלל התמסכנוצ שלה אז הרבה אנשים מרחמים עליה
אבל בגלל התמסכנוצ שלה אז הרבה אנשים מרחמים עליה
לא אני
לא אני
לא אני
שואל השאלה:
למה שתצביעי לנועם??
למה שתצביעי לנועם??
ליטרלי למה לנעם.
עדיף לאלירן או רפאלה
עדיף לאלירן או רפאלה
לא אני
שואל השאלה:
שאלתי מי כן
אם אתם לא אז אל תענו
שאלתי מי כן
אם אתם לא אז אל תענו
הכי טוב להצביע לאלירן
ויש לי חברה שמצביעה לה
ויש לי חברה שמצביעה לה
נועם הכי צריך את הכסף
כל השאר יעשו קמפיינים ורפאלה עשירה לא צריכה את זה
כל השאר יעשו קמפיינים ורפאלה עשירה לא צריכה את זה
אנונימי
באותו הנושא: