17 תשובות
וואי אני מבינה אותך כלכך אני באותו מצב בדיוק
אנונימית
כמוני כמוך
שואל השאלה:
אוף זה הורס לי את החיים יש עוד כל כך הרבה מצבים שהחרדה החברתית הורסת לי
אוף זה הורס לי את החיים יש עוד כל כך הרבה מצבים שהחרדה החברתית הורסת לי
אנונימית
מבין אותך
מה שעזר לי באמת זה שיום אחד הבנתי שנכון שזה מרגיש כיאלו כולם מסתכלים עלינו אבל באמת כל אחד עסוק בבעיות שלו ואני לא אומרת את זה סתם
אנונימית
אני יודעת שזה אולי ישמע פשוט מידי אבל באמת שפשוט לא צריך שיהיה לך אכפת ולא בקטע רע אבל לאף אחד לא עד כדי כך אכפת ממך בשביל להתחיל להסתכל עלייך ברחוב ולבחון אותך כולם מרוכזים בעיקר בעצמם
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני יודעת אבל באמת שזה כאילו לא עובד לי כלום לא עובד אני פשוט עדיין לא אלך אני מפחדת מהיסטואציה להיות שם ולראות את האנשים ואת הילדים שאני מכירה
אוף אני יודעת אבל באמת שזה כאילו לא עובד לי כלום לא עובד אני פשוט עדיין לא אלך אני מפחדת מהיסטואציה להיות שם ולראות את האנשים ואת הילדים שאני מכירה
אנונימית
לאט לאט תרימי קצת את הראש תצרי יותר קשר עין אני יודעת שזה קשה אבל תחשבי על מה שכתבתי
אנונימית
אני גם הייתי ככה ועם כמה שזה יכול להראות שכולם כל כך מרוכזים בך ומסתכלים אלייך תאמיני לי שבאמת שלא אני יודעת שאני לא יכולה פשוט להגיד לך שלא יהיה לך אכפת אבל באמת שלכולם יש את הבעיות שלהם עם עצמם שאף אחד לא יעמוד פשוט באמצע הרחוב ויתחיל לשפוט אותך גם אם זה לא תמיד נראה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף באמת שאת צודקת אבל אני פשוט אמשיך לא ללכת למרות שאני יודעת את זה החרדה החברתית ממש משפיעה עליי
אוף באמת שאת צודקת אבל אני פשוט אמשיך לא ללכת למרות שאני יודעת את זה החרדה החברתית ממש משפיעה עליי
אנונימית
וואי אני כלכך מבינה אותך אני באותו מצב 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף זה קשה
אוףף זה קשה
אנונימית
זה לא יבוא בקלות אבל לאט לאט תתחילי לצאת את צריכה באמת להבין שלכל אחד יש את הדברים שלו שגם אם זה נראה שמסתכלים ושופטים אותך באמת שלא זה עניין גם של תרגול תתחילי לאט לאט לצאת יותר ויותר גם אם זה קשה לך זה לא תמיד יהיה ככה
אנונימית
היי,אני רוצה להמליץ לך על עמוצה בשם רקפת
העמותה נותנת כלים להצמודדות עם חרדה חברתית ויצירת קשרים חדשים. אני בעמותה הזאת כבר 5 שנים(מהחטיבה ועד יא ) ואני באמת ממליצה מהלב על העמותה כי זה באמת עזר לי
היום בזכות העמותה הזאת אני בן אדם אחר.
תגידי לי אם את רוצה עוד פרטים :)
כואב לי שאת עכשיו במקום שאני הייתי בו
העמותה נותנת כלים להצמודדות עם חרדה חברתית ויצירת קשרים חדשים. אני בעמותה הזאת כבר 5 שנים(מהחטיבה ועד יא ) ואני באמת ממליצה מהלב על העמותה כי זה באמת עזר לי
היום בזכות העמותה הזאת אני בן אדם אחר.
תגידי לי אם את רוצה עוד פרטים :)
כואב לי שאת עכשיו במקום שאני הייתי בו
אנונימית
שואל השאלה:
היי זה הזוי מצידי לשתף את זה לילד שאומר לי לשתף ויש לו אח בשכבה שלי? שלא יספר לו או משהו על זה מה אתן אומרית לשתף?
היי זה הזוי מצידי לשתף את זה לילד שאומר לי לשתף ויש לו אח בשכבה שלי? שלא יספר לו או משהו על זה מה אתן אומרית לשתף?
אנונימית
אני הולך בפתיחה יש שם רק זקנים שקטים לפעמים דופקים מבטים במכונת פתיחת מפשעות אבל זה הכל
^^ אם את סומכת עליו אז למה לא
אנונימית
באותו הנושא: