אני עולה לתיכון ועוד לא נרשמתי לתיכון אני וחברה שלי שאיתי בחטיבה הלכנו לבחינה של תיכון עם מגמת אומנות והיא התקבלה ואני לא והיא רוצה להישאר שם אז כאילו אני צריכה לחפש תיכון שרק אני יהיה שם (אה וגם הבית ספר שהיא התקבלה אליו זה התיכון שחברה שלי מהיסודי שם לצערי אז היא תהיה איתה, אני כבר יודעת מה יקרה)אבל לי זה לא כזה אכפת מה שאכפת לי זה לאיזה תיכון אני ילךך לדעתכם אם אני גרה בראשלצ ואני מאוד אוהבת אומנות ואופנה ואין בראשון אז לנסות להתקבל בתל אביב? או שמוגזם העירייה תתן לי בכלל? פליז תעזרו