יש מתכון ספציפי שהכנתי פעם שיצא ממש טוב והשתמשתי בו בקמח תופח הכנתי את אותו המתכון רק עם קמח רגיל ואבקת אפייה והעוגיות יצאו במרקם קשה מידי ולא פריכות כמו הקודמות אין לנו קמח תופח אבל יש לנו קמח לעוגה כתוב שהוא "קמח תופח מאליו" של יוחננוף זה כאילו כמו קמח תופח רגיל או לא לנסות?