קיבלתי אפטר מחר ובן הזוג שלי נעלב שלא ביקשתי שיבוא אלי למרות שכבר אמרנו שיבוא בסופ"ש והוא מתבאס מזה שאני זקוקה לזמן לבד
אני לא יודעת אם הבעיה היא בי או לא כי לפעמים אני מרגישה שאני צריכה את היום הזה לעצמי שאין אף אחד שמחכה לי ואין שום לו"ז שקובע לי ואין אנשים מסביבי כי ככה זה 24/7 בצבא ובמיוחד בלוחמה ולא רציתי שהוא יבוא מחר בשביל לעשות באמת מה שמתחשק לי לדוגמא להתקלח כמה זמן שבאלי בלי לחשוב שהוא מחכה לי בחדר אני רק רוצה לקבל החלטות לבד בלי לשאול מישהו מה הוא חושב זה לגיטימי שהוא נעלב ?