10 תשובות
לא
מה
לסטפן יש
אנונימי
שואל השאלה:
מישהי אמרה לי שלבן אל תבורי יש את ההכי גדול בארץ לא יודעת רציתי לשאול אולי זה דבר
אנונימית
לא
{;
לסטפן..
חחח מה
לא נראה לי
לא
לי יש
התחברות ל