6 תשובות
שואל השאלה:
או סבבה מה איתך
אנונימית
אני רגילה לטוב מה איתך
הכי סבבה
שני
אין באמת הבדל אבל נראה לי שהייתי הולכת על הסבבה מה איתך, לא יודעת למה פשוט זה יותר חמוד
השני
התחברות ל