6 תשובות
אם עושים אצל בן אדם מוסמך שיודע את עבדותו אז הסיכוי נמוך אבל יכול להיות זיהום ממש גדול וזה דיי מסוכן
את יכולה לבלוע את העגיל.. יכול להיות לך זיהום בלשון וזה מסרטן. זה ברזל בתוך הלשון זה נראה לי יכול לסרטן לאנשים שרגישים לעגיל ללשון..
לא ממליצה לעשות:)
לא ממליצה לעשות:)
חוץ מזה שזה ממש לא יפה ופרחי, זה גם מאוד מסוכן.
שמעתי מקרה שמישהי ישנה איתו והסוגר נפתח לה והיא בלעה אותו ונחנקה,
וזה יכול לקרות לכל אחד.
חוץ מזה באמת שלא כדאי לעשות.. יש בזה המון סכנות.
שמעתי מקרה שמישהי ישנה איתו והסוגר נפתח לה והיא בלעה אותו ונחנקה,
וזה יכול לקרות לכל אחד.
חוץ מזה באמת שלא כדאי לעשות.. יש בזה המון סכנות.
שמעתי על מישהו שזה פגע לו בכל העצבים ואין לו תחושה בלשון. מה שאומר שגם הוא לא מרגיש טעמים. לא נעים..
שיניים עקומות
זיהום\קושי בדיבור\קשיים באכילה.
באותו הנושא: