4 תשובות
נשמע שכן
תוודאי שאני לא מטעה אותך כי אני לא זוכר 100% אבל לדעתי יש לך זמן מוגבל לעשות את המבחנים מאז שקיבלתי אותם (נניח 7 עד 17) ואת יכולה לעשות אותם מתי שבא לך כל עוד סיימת לפני 17
אצלי הייתה ילדה שלא סיימה את המבחנים לא נתנו לה לעשות את הזום אז לא נראה לי כי יש ילדים שיש להם קודם זום ואז מבחנים ואחרים מבחנים ואז זום אי אפשר לעשות את השני בלי לעשות את הראשון
תשאלי את האחראי
חבל ליפול בגלל שטות
התחברות ל
באותו הנושא: