2 תשובות
תמיד הייתי הולכת
אני כן מתלבשת צנוע
פשוט לא לובשות חצאית
אני דתלשית פשוט באתי ממשפחה דתיה
אני כן מתלבשת צנוע
פשוט לא לובשות חצאית
אני דתלשית פשוט באתי ממשפחה דתיה
רציתי מאוד שנאתי חצאיות ובדקתי על זה.
הבנתי שהאיסור קיים מפעם אז היה אסור לאישה ללבוש לבוש גבר ולגבר ללבוש לבוש אישה.
היום זה לא רלוונטי מכנס מזמן לא לבוש של גבר ומכנס רחב צנוע לגמרי הרבה רבנים מתירים.
הבנתי שהאיסור קיים מפעם אז היה אסור לאישה ללבוש לבוש גבר ולגבר ללבוש לבוש אישה.
היום זה לא רלוונטי מכנס מזמן לא לבוש של גבר ומכנס רחב צנוע לגמרי הרבה רבנים מתירים.
אנונימית
באותו הנושא: