7 תשובות
גם אני עם החרא הזה אני מחכה שיצא ה18 אולי יהיה משהו טוב
15/16 פרו אין לך מה לשדרג להכי חדש שיש הם אחלה לגמרי
את יכולה גם לקחת את ה17 הרגיל
את יכולה גם לקחת את ה17 הרגיל
אם חייב אייפון, בתכלס כל אחד מהפרו מקס מהאחרונים יהיה שדרוג ענק גם במסך וגם בסוללה
שואל השאלה:
אז בין 16-17?
אז בין 16-17?
אנונימית
לדעתי ה17 הרגיל מעולה מכמה חברות שיש להן ואמרו שהוא טוב (לי יש את ה15 הרגיל שהוא מעולה)
שואל השאלה:
אז לסיכום מה עדיף?
אז לסיכום מה עדיף?
אנונימית
תקני 17 או 17 פרו הפרו מקס סתם מסך יותר גדול
17 נחשב הכי משתלם השנה ולי יש את הפרו והוא ממש טוב לדעתי
17 נחשב הכי משתלם השנה ולי יש את הפרו והוא ממש טוב לדעתי
באותו הנושא: