5 תשובות
כן
במקרה שלך כן
מיותר, סתם עושה בלאגן בראש.
תלוי איך זה נגמר
לנתק, שלא סתם תהיו כלואים. נגיד תרצי להכיר מישהו חדש או שהוא ירצה להכיר מישהי חדשה
סתם יכאב לך.
התחברות ל