4 תשובות
אין ממה לפחד, הסרט משעמם עד מוות.
עדיף שתחסכי ממך, אני כמעט נרדמתי.
אם את בכל זאת רואה, אני מאחלת לך שינה נעימה וטובה.
חחח הפחדתם אותי עכשיו 0.0
כן, ורק לידיעתך - הסרט די משעמם, אפילו לא מלחיץ טיפונת.
חח כן