התחברות
הרשמה
מה ההבדל בין עונה בכיר למשתמש רגיל חוץ מזה שכתוב עונה בכיר ליד הכינוי?
8 בספטמבר 2013, 15:58
4 תשובות
עונה בכיר יותר אמין..
N
Normal Girl
כלום..
H
Hug Me Brother
עונה בכיר זה כמו שוטר בסטיפס הם יכולים לראות מי מהמשתמשים שנמצאים באנונימי מי הם הם מוחקים שאלות והם מורידים נקודות אמינות
(
(ט)יפה מש(ו)געת
כלום
ע
עברתם על כל גבול (פרשתי)