3 תשובות
עוזבים את המחשב והולכים לעשות שיעורים ^_^
אתמול הייתי יותר מדיי והכנתי ב 00:00 חחח:)
פשוט לכי, כבי את המחשב, תנשמי קחי כוס מיץ או מים, או whatever, ופשוט תשתי קצת כל פעם ותעשי: )
מקווה שעזרתי לך.
מקווה שעזרתי לך.
באותו הנושא: