התחברות הרשמה

אני לא מעודכנת האם תהיה מלחמה ולמה הציבו כיפת ברזל בירושלים?

8 בספטמבר 2013, 19:16
המצב הבטחוניכיפת ברזלמלחמהברזלעמוד ענן    
2 תשובות
הכיפת ברזל שהוצבה בירושלים היא לשם תרגיל בלבד, אין בימים הקרובים תקיפה בסוריה.
L
Liam.S ✡ (פרשתי סופית)
היא לצורך תרגיל בלבד
d
daniel (:
באותו הנושא:
תהיה מלחמה לדעתכם? הגיוני שאני רוצה שתהיה?
תהיה מלחמה בצפון?
אמאלה עכשיו גם ביפן הציבו טילים להגנה:( תהיה מלחמת עולם שלישית?
מתי תהיה מלחמת לבנון השלישית?
מה אתם חושבים על זה שכנראה בקרוב תהיה מלחמת עולם שלישית?
תהיה מלחמה? אני ממש מפחדת: (
אני מפחדדתת תהיה מלחמת עלום שלישית?
עוד מעט תהיה מלחמה?
תהיה מלחמה? אימאאלה אני מפחדת
מלחמת גוג ומגוג - האם תהיה בסוף מלחמת גוג ומגוג? קראתי באינטרנט שתהיה.
תהייה מלחמת עולם שלישית?