2 תשובות
קודם כל תשכח/י משתייה...
אם את בת לשכור יאכטה זה יכול להיות נחמד (זה גם לא ממש יקר) אם אתה בן אפשר להזמין חברים הביתה, להזמין פיצה, לראות סרט או לעשות קריוקי