6 תשובות
כלום אם את לא רגישה לפניצילין שיש בעובש אז כלום
לא יקרה כלום, במקרה הכי גרוע יהיה כאב בטן או בחילה.
כלום מקסימום כאב בטן
לא יקרא כלום.
בד"כ הכי הרבה שיהיה זה כאבי בטן, עד שזה "יצא מהמערכת"..
כלום.
( =