6 תשובות
כלום אם את לא רגישה לפניצילין שיש בעובש אז כלום
קישורים מצורפים:
לא יקרה כלום, במקרה הכי גרוע יהיה כאב בטן או בחילה.
כלום מקסימום כאב בטן
לא יקרא כלום.
בד"כ הכי הרבה שיהיה זה כאבי בטן, עד שזה "יצא מהמערכת"..
כלום.
באותו הנושא: