7 תשובות
יש לך את כל השנה להיות באייפון, יומיים תסדרי בלי. ממילא כולם לא יהיו בפלאפון ובמחשבים ותשתעממי
תלוי עד כמה זה חשוב לך.. מהבחינה הדתית זה נורא ואסור. אבל אם את לא מאמינה זה ממש לא משנה
אם את יוצאת לבלות עם חברים כדאי שתקחי איתך פלאפון
כן, כי אסור.. זה כאילו את מבטלת את הצום שלך..
ממש ממש לא. תפסיקו לחשוב שמי שלא שומר הוא כזה נורא.
אממ תלוי בת כמה את 0: