4 תשובות
אם כבר פיצלו אותכם פעם אחת אז לא אבל אם לא פיצלו אותכם אז כן זה בסדר
Que
את במקיף?
אנונימי
זה בית ספר זה תמיד מחלקים זה לרמות הקבצה א א1 וב
ככה יהיה יותר קל ללמוד בכיתה וב' ילמדו לאט חומר א1 קצת יותר מהר וא' כל שיעורים בוחן על שיעורים וכאלה גם אצלנו זה ככה
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קשור להקבצות ואני ברשת אורט.
אנונימי
באותו הנושא: