4 תשובות
השורשים כמובן לא מוחלקים אבל שאר השיער כן, פשוט צריך להחליק את השורשים והמראה חוזר להיות מושלם (:
כמובן שהשיער צומח. ההחלקה לא 'נהרסת מהשורש' ואם עשית החלקה יפנית זה לא מונע מהשיער שלך לצמוח:)
את צריכה פשוט להחליק את השורשים וזה יהיה בסדר
באותו הנושא: