7 תשובות
זה כאפה שאוכלים בגיל ההתבגרות.. זה עובר..
אם זה בגלל בחור זה לא השאלה הנכונה, את צריכה לשאול למה הוא חי
קרה לי יותר מפעם אחת... נקווה שיעבור..
ומחר תשאלי את עצמך למה מגיע לך כל הטוב הזה?
בחיים יש עליות וירידות... יום ככה ויום ככה.
ואת חיה וסובלת בשביל שבעתיד כשתתקלי במכשולים תהיי חזקה ותדעי לעבור אותם בקלות.
בחיים יש עליות וירידות... יום ככה ויום ככה.
ואת חיה וסובלת בשביל שבעתיד כשתתקלי במכשולים תהיי חזקה ותדעי לעבור אותם בקלות.
אז את לא צריכה להרגיש ככה..
כל אחד ואחת חווה את זה.. כן כן יש ימים פחות טובים ויש ימים יותר טובים..
אין מה לעשות יכול להיות אפילו תקופה... תנסי להעסיק את עצמך ולגרום לך לחייך..
תעשי טובה למישהו עם זה ללכת להתנדב.. לבקר בבית אבות מישהו או מישהי קרובה..
לעזור לשכנה עם השקיות, לכבד את ההורים שלך לעזור לחברים..
ואל תשכחי..
אין יאוש בעולם כלל!
- ' כל מה שהקדוש ברוך הוא עושה ה-כ-ל לטובה! ' -
כל אחד ואחת חווה את זה.. כן כן יש ימים פחות טובים ויש ימים יותר טובים..
אין מה לעשות יכול להיות אפילו תקופה... תנסי להעסיק את עצמך ולגרום לך לחייך..
תעשי טובה למישהו עם זה ללכת להתנדב.. לבקר בבית אבות מישהו או מישהי קרובה..
לעזור לשכנה עם השקיות, לכבד את ההורים שלך לעזור לחברים..
ואל תשכחי..
אין יאוש בעולם כלל!
- ' כל מה שהקדוש ברוך הוא עושה ה-כ-ל לטובה! ' -
אנונימי
תחשבי על זה שיש לך בערך עוד 70 שנה לחיות, רגע אחד של אכזבה, או כמה רגעים, ימנעו ממך חיים כאלה ארוכים? דברים משתנים ברגע, עוד כמה שנים לא תזכרי בכלל מה קרה
אנונימית
קורה הרבה.
תשמעי שירים תעשי משהו שאת אוהבת תנסי לברוח מזה.
תשמעי שירים תעשי משהו שאת אוהבת תנסי לברוח מזה.
באותו הנושא: