7 תשובות
אם חלמת על סבא, אז זה געגועים לילדות..
זה מסר טוב, שבא להרגיע. אין ממה לפחד. זה רק טוב ☺☺
הוא חי? תאחלי לו עוד הרבה שנים איתך. ואם לא מצטערת.
גם לי באה לחלום מישהי שנפטרה ומבוגרת ממני אבל בסך הכל אהבה לראות אותי תמיד
אמרו לי שהיא באה אלי בגלל שיש לי נשמה טובה וכיביכול לדעת שטוב לה.
ואם את לא חושבת שזו הסיבה פני לרב.
גם לי באה לחלום מישהי שנפטרה ומבוגרת ממני אבל בסך הכל אהבה לראות אותי תמיד
אמרו לי שהיא באה אלי בגלל שיש לי נשמה טובה וכיביכול לדעת שטוב לה.
ואם את לא חושבת שזו הסיבה פני לרב.
לפי מה שאני הבנתי/אמרו לי.
אתה עם מזל בגלל שסבא שלך ניסה לתקשר איתך דרך החלום!
תנסה לפרש את מה שהוא אמר/את התנועות שלו.
יכול להיות שהוא מזהיר אותך ממשהו.
תדליק לכבודו נר זיכרון.
אתה עם מזל בגלל שסבא שלך ניסה לתקשר איתך דרך החלום!
תנסה לפרש את מה שהוא אמר/את התנועות שלו.
יכול להיות שהוא מזהיר אותך ממשהו.
תדליק לכבודו נר זיכרון.
שמעתי שזה אומר שאתה מתגעגע לאותו בנאדם
שאת מתגעגעת אליהם.
זה אומר שאת מתגעגעת לזה שבא אלייך בחלום..
באותו הנושא: