3 תשובות
סוכרייה על מקל, יש מלא - אם את אוהבת את וואן דיי אז שימי תסימן -1d או תאינסוף, או תכתבי משהו קטן,,
אפשר פסים צורות, קווים מיוחדים.
אפשר פסים צורות, קווים מיוחדים.
אם את רוצה יש לי באינסטה מלא אני עושה ציפורניים לבד אז בואי לפרטי עם באלך:)
לדעתי יש דוגמא של פרפרים ממש יפה:)
אם את לא אוהבת, אז יש נשיקות כאלו ;-)
קישור מצורף, בהצלחה!
אם את לא אוהבת, אז יש נשיקות כאלו ;-)
קישור מצורף, בהצלחה!
באותו הנושא: