6 תשובות
שי -צו, כאלה חמודים (:
שי-צו
או שיצו או אסקי סיבירי..
שיצו
אני בעיקרון לא אוהבת את הגזעים האלה,
אבל אם כבר אז פקינז:)
אבל אם כבר אז פקינז:)
פומרני חח
אבל אם לבחור אז יורקשייר..
אבל אם לבחור אז יורקשייר..
באותו הנושא: