3 תשובות
חח קים, למה לא?!
כן שתמשיך לצום ככה עוד חודש..
ושאלה, זה בסדר
כן שתמשיך לצום ככה עוד חודש..
ושאלה, זה בסדר
שואל השאלה:
אז מתי כן לאכול? o.o
אז מתי כן לאכול? o.o
אנונימי
הכי טוב שתצומי עוד אחרי הצום אל תאכלי
באותו הנושא: