5 תשובות
שואל השאלה:
ואז אחרי הסימן שאלה מה לכתוב לו?
אנונימית
סימן שאלה זה ממש אדיוטי כי אז הוא יכתוב לך בחזרה סימן שאלה ותצטרכי לרשום משהו אז מה הקטע פה לעזזל
נקודה ()
או היי
כתבי לו סימן שאלה זה יבוא מעצמו ^_^
אנונימי
שאלולולום ^__^
זה מה שאני תמיד רושמת
באותו הנושא: