4 תשובות
ניסית להבין למה? קרה לי משהו דומה.. אם באלך לפרוק אז בפרטי (:
אין כמו מכתב של 100 סיבות "למה אני אוהבת אותך הכי בעולם". תזכירי לה למה הייתן bff מהתחלה ♥ בהצלחה.
תביני שאם היא ויתרה עליך ככה, היא לא חברה טובה!
למצוא חברה אחרת.. היא לא שווה את זה..
באותו הנושא: