2 תשובות
בוא נגיד שלרוב עושים חנייה. זה חלק חשוב מהנהיגה. וטוב להתאמן עליו הרבה.
לא.. לדוגמה בטסט שלי היינו שני נבחנים.. הנבחן הראשון עשה טסט בלי חנייה ואני הייתי שני ונתנו לי לעשות חניה
אנונימי
באותו הנושא: